tisdag 5 juni 2012

Sanningen

Sanningen i ett nötskal. Här är några nytagna bilder från förra veckan som jag tog i Grekland. Det är så här jag ser ut nu. Ni ser mig med kläder och med lite mindre kläder framifrån och profil. Bra att ta bilder för att kunna se skillnaden ju fler kilo som försvinner. Det konstiga är att verkligen studera bilderna för jag ser mig inte själv så när jag bara tittar snabbt i spegeln. Jag har mycket runt magen och låren och det är så jag ser ut nu men det ska bli ändring på det! Och inte att förglömma så är jag minst 5,6 kilo lättare på de här bilderna än när jag började med LCHF. Jag såg precis på Facebook bilder på Biggest Loser deltagaren, Linda Rönnqvist. Vilken skillnad på hennes före och efterbilder. Sådant peppar andra till att det går att förändra hur man ser och mår...




 

 

 
/Chanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...