lördag 2 juni 2012

221 dagar kvar


Om ni läst inlägget, Ruggväder, då vet ni hur min lördag startade. Har inte gjort många knop på eftermiddagen. Nu på kvällen fick jag en tid i tvättstugan så det blev några maskiner med semesterkläderna. Skönt att få ren tvätt. Passade på att gå lite i korridorerna ner i tvättstugan för att få ihop steg och slippa gå ut i regnvädret. Skönare och på så sätt fick jag ihop betydligt fler steg idag än vad jag faktiskt trodde i morse. Ibland överaskar jag mig själv. Härligt! Jag fixade lite med balkongens pelargoner som nu bor inne när det är så kallt ute. Det blir lite trångt att ha uteblommorna inne. Lite tv på det och snart är det sovtajm för jag känner mig trött. Kanske för att klockan har slagit läggdags redan. Dagen har gått fort. Skönt att vara hemma i alla fall... Fick ett jättefint sms från min coach Katarina ikväll. Glad att hon finns där och peppar mig. Det värmer i hjärtat. Tack coach, du e bäst!


Dagens måltider
Frukost
Äggröra med grädde, bacon
Lunch
 Spenatsoppa med grädde och baconbitar
Mellanmål
Salami korvskivor
Middag
Oxfilé, kryddsmör, tomat och mozarella m. basilika, lite avokado med olivolja
Dagens motion
13 615
Dagens bästa
Trots trist väder få ihop så många steg
Semesterkläderna blev tvättade
Gott att äta min mat
Sms:et från Katarina, min coach.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...