torsdag 7 juni 2012

216 dagar kvar

Så var det jobbdag igen. Packade ryggsäcken med baddräkt och handduk för idag var det dags för lite extra motion i form av vattengympa. Jag åt frukost hemma innan jag stegade iväg till tunnelbanan. Fick mycket gjort på jobbet. Gick en extra lång runda på lunchen. Vädret var soligt, varmt och skönt. Sen var det äntligen dags att bege mig till Eriksdalsbadet för ett vattengympapass. På gympan har jag fått några kompisar och det är alltid roligt att träffa dem för de är så glada och positiva. Vi skrattar mycket och det är bra. Som en av tjejerna sa idag att en del av att gå och träna är att träffa oss tjejer. Jag kan bara instämma. Vi peppar och stöttar varandra. Det var ett supertufft pass idag fast det var skönt. För att få ihop mina sista steg så blev det att kliva av bussen ett par hållplatser tidigare. Hemma blev det att värma lite mat i micron. Skönt att ha mat i kylen att bara värma när man kommer hem sent.

Dagens måltider
Frukost
Äggröra, räkor och majjo, salami
Mellanmål
Brieost
Lunch
Biff stroganoff
Mellanmål
Brieost
Middag
Köttfärsbiffar med gräddsås
Dagens motion
12 321 steg
Vattengympa
Dagens bästa
Vattengympapasset 
Att träffa Anna och Eivor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...