lördag 2 juni 2012

224 dagar kvar


Onsdag 30/5 blev det långpromenad innan frukost. Idag bytte jag ut de stekta äggen mot omelett och blev det också lite tonfisk. Jag gillar frukostarna här på hotellet.


Mot poolen för lite relax.  Det blev mest att ligga i skuggan hela dagen. Vilade hela dagen vid poolen låg och läste bok och tidningar.

Utsikten från solstolen över poolområdet.


Lunchen idag bestod av kalvgryta, köttfärssås med riven ost,
fetaost och tomat och till sist tzatiki. Gott!


Den obligigatoriska kvällspromenaden med musik i öronen i kvällssolen och med havsutsikt. Med musik är det lättare att gå långt. Bra musik peppar mig.

Middag och sen blev kvällen en repris av gårdagskvällen avslutades med en DVD film på rummet. Lag mig tidigt sen för att läsa men jag släckte snart för jag var trött. Det tär att vila och träna.


Dagens måltider
Frukost
Omelett, bacon, tonfisk, fetaost, tomat och ostskivor
Lunch
 Kalvgryta,köttfärssås med ost, kålsallad, tzatziki
Mellanmål
Salami och ostskivor
Middag
Kyckling, kokt blomkål, fiskbit med spenat och pesto
Dagens motion
12 832
Dagens bästa
Skön dag

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...