lördag 2 juni 2012

225 dagar kvar

Tisdag 29/5, sov tills jag vaknade ingen väckarklocka som väckte mig. Idag gick morgonpromenaden före lunch till den lilla byn en bit från hotellet fram och tillbaka. Jag njöt av havet,solen och lukten. Frukost som bestod av ägg och bacon som vanligt - varför ändra något jag blir mätt på och som jag gillar. Här är några dagsfärska bilder på hur jag ser ut.


Varje dag gör jag så att när jag ska gå till restaurangen då går jag alltid en omväg för att få ihop steg. Jag går alltid en längre väg än vad jag vanligen skulle ha gjort. Ett bra sätt att smyga ihop en massa steg. Pool och sol på schemat även idag. Jag började läsa boken Kostdoktorn och vilken bok. Jag känner att jag valt rätt som äter enligt LCHF. Det känns verkligen som den rätta maten att äta för kropp och själ. En bra bok att läsa för att få mer information. Läs den, ge bort den till andra som behöver eller som är skeptiska! Jag ska ge en till läkaren som jag var hos på vårdcentralen så att han får insikt och kanske kan hjälpa patienter till rätt beslut angående kost. Jag känner för att missionera om LCHF!


Min utsikt när jag står på gåbandet på gymmet. Sämte utsikt kan man ha. Det gick att öppna dörrar/fönster så att jag kände brisen/luften utanför. Trevligt att gymmet hade fönster ut mot havet och inte längst ner i källaren utan fönster. Och nedan här är inomhuspoolen där jag simmar. Jag var själv att simma där. Såg aldrig någon annan men kan förklaras av att det var väldigt kallt i den poolen men det var bara skönt tycker jag. Idag blev det såklart en simtur på 25 min.


Efter den uppfriskande simturen hade jag en bokad ångbastustund i spa-avdelningen. Det var superskönt och väldigt väldigt varmt. Passade på att göra en härlig hårinpackning när jag satt i bastun. Efteråt kändes kroppen eller hyn så fräsch och ren, en skön känsla.


Efter bastun var det dags att gå till rummet för att sätta på träningskläder och ta en härlig promenad i kvällssolen. Kände mig starkare i kroppen under promenaden och skönt avspänd efter den sköna bastun. Efter middagen handlade jag några presenter i shoppen på hotellet. Kvällen avslutades med en tjejfilm på rummet och sen somnade gott efter en härlig dag.


Dagens måltider
Frukost
2 stekta ägg, fetaost, tomat och ostskivor
Lunch
 Kyckling och greksallad, tzatziki
Mellanmål
Salami och ostskivor
Middag
Kycklingklubbor, kryddiga köttbullar, lök och kålsallad och fetaost
Dagens motion
15 232
Dagens bästa
Bra träningsdag
God mat
Skön bastustund

/Chanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...