torsdag 14 juni 2012

209 dagar kvar

Dagen började som vanligt men sen blev det buss i stället för promenad. Så idag blev det att planera dagens steg som jag missade på morgonen. Jag åt lunchlåda sen ut en längre runda än vad jag brukar på lunchen. Gick även en längre runda hem. Var på en utförsäljning hos Rookies nominerade Scho Collection i Gamla Stan. Susanne som har märket är en av fem som kan bli årets Rookie, en tävling för designers som Moderådet arrangerar. Vädret var härligt och att solen skiner i gamla stan mellan husen gör det så mycket vackrare. Jag var bjuden till ett mingel hos en av våra illustratörer på jobbet men jag var så hungrig att jag åkte hem istället. Ville göra något som gick snabbt så det blev pizza a la Chanette. Jag hällde pizzasås på burk i en form. Sen la jag i rökt skinka och över det riven ost i massor och oregano på det. In i ugnen för att bli klart och få lite färg. Det blev gott.

Chanette´s pizza

Trots dålig start med stegen idag fick jag i alla fall ihop mina steg idag också. 
  
Dagens måltider
Frukost
Äggröra, skinka och grädde
Lunch
Rester från gårdagens sallad + olivolja och en klick bea
Mellanmål
Ost och salami
Middag
Pizza a la Chanette
Dagens motion
12 135 steg
Dagens bästa
Möten med människor jag egentligen inte känner
Att våga ta kontakt med andra

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...