måndag 11 juni 2012

Läkarbesök

För några veckor sedan var jag på vårdcentralen för att ta blodtryck och ta blodtester. Då var mitt undertryck inte bra, 130/100. Så läkaren ville att jag skulle komma tillbaka och inbokat datum var idag på morgonen. Lite nervös var jag nog allt. Men nu var mitt blodtryck helt godkänt 130/80 och det var såklart jätteskönt. Inget att oroa sig för. Jag gjorde som sagt blodtester på en massa olika saker sist och de var om jag inte sagt det förut så var de helt normala vilket också känns otroligt skönt då jag faktiskt är överviktig i dagsläget.

Min läkare Ceasar fick boken "Matrevolutionen" av Andreas Eenfeldt av mig idag. Jag tycker att han behöver få upp ögonen för LCHF.

Svenska sjukvården har mycket att lära - hittade följande anslag på en vägg i vänthallen:


Jag undrar hur länge det dröjer innan det står om LCHF där istället?
Den svenska sjukvården fortsätter att hjälpa svenska folket att fortsätta
äta sig till sämre hälsa!

Så idag gjorde jag en god gärning som vill upplysa i alla fall en av Sveriges alla läkare om LCHF! Ska bli kul att få höra hans åsikt om boken när vi ses nästa gång.

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...