onsdag 27 juni 2012

196 dagar kvar

Jag sov lite oroligt i början av natten. Vaknade av att det ösregnade inatt. Men jag somnade om och när jag vaknade imorse så sken solen. Härligt! Gick upp tidigt och fixade lite i köket. Dusch och sen frukost innan jag gick till tunnelbanan. Lunchen idag blev köttfärsfylld zuccini med en klick creme fraiche. Gott som vanligt. Tog en promenad på lunchen och gjorde ärenden. Lyckades spärra mitt betalkort med att slå fel kod. Så det var bara att ta en sväng om banken och beställa ett nytt. Jobbat hårt idag och jobbade över lite idag för att komma ikapp en del av det jag missade igår när skrivaren inte fungerade. Nu har jag min skrivare två rum längre bort så nu får jag en massa extra steg varje gång jag skriver ut vilket är toppen.


En vän till mig har också börjat hos min coach och ska köra LCHF. Det är roligt att kunna hjälpa och stötta henne. Och att ha någon att diskturera med. Hon har tagit ett bra beslut att förändra sin hälsa och sitt liv. Lycka till vännen du kommer att klara detta med bästa coachen Katarina, av mig och av din egen starka vilja.

Ett gott ord på vägen är P L A N E R I N G!


Dagens måltider
Frukost
2 ägg som blev äggröra + grädde och bacon
Lunch
Köttfärsfylld zuccini
Mellanmål
Brieost, 5 cashewnötter
Middag
Grillad kyckling med currysås
Dagens motion
12 060 steg
 Dagens bästa
En bra morgon som blev en bra start på dagen

/Chanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...