fredag 22 februari 2013

Resa till Holland!

 
Torsdag, resa till Holland stod på schemat idag. Mötte upp Karin, en vän till mig, i Södertälje för vidare transport till Skavsta flygplats och vidare till Ommen i Holland. Jag hade med mig luchlåda som jag åt innan vi steg på planet. Äggröra och lax med creme fraiche. När vi kom fram till Karin och hennes familjs hus i Ommen så höll hennes man på och laga middag. Det bjöds på ett gott italenskt vin medans maten blev klart. Vi bjöds på en god fiskrätt, medelhavsfisk med zucchini, fetaost, tomat och vitlök och till det en sallad som jag tog massa olivolja till. En trevlig och god middag med härliga vänner. Somnade sen trött vid tolvslaget. Fick ihop runt 6 000 steg! Nu väntar några spännande dagar i Holland. Får se hur det går att vara LCHF-are här!
 
                                                                      /Chanette 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...