tisdag 5 februari 2013

Dagens Mat & Motion!

Kvällens snabba middag vid skrivbordet på jobbet!
 Intogs innan jag skulle iväg på en föreläsning med Charlie Söderberg
från Lyxfällan (tidigare säsonger). Mycket bra föreläsning!
Kvällens tema var "Vad är ett rikare liv för dig?"
 
 
Dagens MAT

FRUKOST
2 ägg som blev äggröra  + bacon, tomat och avokado

LUNCH
Pannbiff med lök, coleslaw, broccoli + xtra klick smör, 2 cocktailtomater

MIDDAG
En repris av lunchen. Glömde att jag skulle bort på kvällen och hade inte förberett något för kvällen men som tur var hade jag en extra lunchlåda med idag så det fick bli samma lunch som middag! Men helt ok att göra det så slapp jag hitta något att äta på stan.

EV. MELLANMÅL
Inga idag

Dagens MOTION
12 034  - steg vardagsmotion
 
Dagens BÄSTA
Härligt sällskap av fina Sofie på kontoret
En bra föreläsning och fick mersmak för att göra mitt liv rikare!
Mötte trevliga personer under föreläsningen.
Roligt med vad möten med folk kan ge, tillfälligheter som kan förändra livet!
 
/Chanette
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...