söndag 24 februari 2013

Lördag i Holland!

Till frukost en stor balja bullet-te!
 
Sen åkte vi på en utflykt till en annan stad, Deventer!
Där shoppade vi lite och fikade på ett superhärligt och udda fik!
Inredning var galet härlig!
 
Karin och barnen åt varsin brownies själv lyxade jag bara
på en varm choklad med vispgrädde (socker i)!
 
 
Här ser ni lite av den galna inredningen!
 
 
Tulpaner och ostar i mängder!
 
 
Middagen fixade jag, Chicken Nuggets!
 
Med en liten sallad med buffelmozzarella, tomat, basilika och olivolja!
 
 
 
 
 
 
God middag och lite vitt vin till!
 
 
Sen blev det Mello, god ost och kvällen avslutades med en
rolig film i soffan!
 
 
 
 
 
En lyckad dag tillsammans med Karin och barnen.
Karin och jag fick till en promenad också så jag fick ihop 10 000 steg idag!
 
/Chanette

2 kommentarer:

  1. -Härligt med semester!
    Å vilka mysiga dagar du verkar ha haft!

    //Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Sara!
    Jag har haft några härliga dagar i Holland! Skönt att komma bort några dagar och byta miljö. Nu hemma igen och nu mot nya utmaningar!

    /Chanette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...