tisdag 26 februari 2013

Måndag i Holland!

Lunch på Ikea i Holland, fisk med grönsaker och sås!
Jag tog bort morötterna och la till majonäs!
Skippade pommes frites helt!
 
Sista dagen i Holland tillbringade Karin och jag på Ikea där Karin
shoppade lite och sen passade vi på att äta lunch innan det var dags att
hämta katten Tiger hos veterinären och sen barnen i skolan. Dagen sprang iväg och
snart var det dags för Karin att skjutsa mig till flygplatsen Weeze i Düsseldorf,
en resa på ca 2 timmar. Därifrån flög jag sen till Skavsta och sen flygbuss hem
till Stockholm. Jag kom hem efter midnatt!
 
Tackar Karin och hennes familj för gästvänligheten. Trevligt sällskap, god mat och dryck!
 
Och när jag kom hem och  klev innanför dörren så hade min gulliga mamma varit där
och lämnat senaste LCHF-bilagan som jag bad henne handla till mig. En glad överaskning
 att tidningen låg och väntade på mig när jag kom hem! Tack Mamma!
 
 
Fick ihop en 8 000 steg under dagen!
 
/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...