måndag 11 februari 2013

Dagens Mat & Motion!

Zucchinilasagne med smarrig sallad til lunch.
Mellmål som blev kvällens middag. Jobbade över så det blev mat vid skrivbordet.
Matlagning - ostfyllda/baconlindande kycklingfilér och kycklinggryta!
 
 
Dagens MAT
 
FRUKOST
Äggröra med en skvätt grädde, kesoplätt, skinka och smör.
 
LUNCH
Lasagne med zucchini och en god sallad med fetaost + extra smörklickar på lasagnen.
 
MIDDAG
Åt lite när jag lagade mat.
 
EV. MELLANMÅL
Goda korvar, skinka ost och smör.
 
Dagens MOTION
5 676 steg - vardagsmotion
Måste få till fler steg. Att jag inte får ihop stegen nu är att jag har mycket att göra på jobbet nu och att jag jobbar med eget så tiden räcker inte till. Men imorgon blir det 12 000 steg igen.
 
Dagens BÄSTA
Fick en påse med fina sminkprodukter som en kollega fixat. Tack för det!
Mat blev lagad trots att jag kom hem sent. Nu har jag några matlådor till veckan.
 

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...