söndag 10 februari 2013

Dagens Mat & Motion!

Omelett till frukost!
 
Kesoplättar med skinka, ost, dijon och gurksallad till lunch!
 
Jerry Williams farewell show på Cirkus i Stockholm
 
 & efter showen åt jag middag på restaurang Kvarnen  med
min mamma och hennes man. En trevlig eftermiddag/kväll!

 
Dagens MAT
 
FRUKOST
Omelett med bacon, lök och tomat med lite grönsallad.
 
LUNCH
Kesoplättar med skinka, ost, dijon + lite extra smör och en gurksallad med olja/vinäger.
 
MIDDAG
Åt middag på restaurang ikväll, valde ugnsbakad lax i grädde med musslor, valde bort potatisen och beställde in  haricots verts istället. De kom in i en skål bredvid med smör på men jag beställde även en extra bytta med smör. Inte mkt mat men jag åt mycket smör och blev mätt i alla fall.
 
EV. MELLANMÅL
Inget
 
Dagens MOTION
8 015 steg - vardagsmotion
 
Dagens BÄSTA
Tillbringade eftermiddagen med min mamma och hennes man.Vi såg en show med Jerry Williams och sen åt vi en god middag ute på restaurang med bra val.

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...