fredag 15 februari 2013

Dagens Mat & Motion!

Kvällens goda middag, biff, vitkålsgratäng, bea och sallad! Mums!
Recept kommer imorgon!
 
 
Dagens MAT

FRUKOST
Äggröra med en skvätt grädde, 3 baconskivor.

LUNCH
Omelett med korv, tomat och ost + en klick bea.

MIDDAG
Lyxade idag med biff, vitkålsgratäng, bea och sallad

EV. MELLANMÅL
ca 10 hallon, några paranötter, två små bitar mörkchoklad

Dagens MOTION
14 870 steg - vardagsmotion
gick en extra promenad på lunchen istället för att köra ett pass på gymmet på crosstrainern

Dagens BÄSTA
Alla steg
God middag
Att det är fredag
Att få pepp av andra när det varit lite deppigt idag då jag tycker att det går segt med viktminskningen nu. Bestämt att jag som jag sagt tidigare inte ska fokusera på vikten utan mina mått. Vägning kommer inte att ske varje vecka som jag gjort tidigare. Mätning var 4:e vecka. Vägning var 2:a eller var 3:e vecka. Så får det bli :-) fr o m nu! Tack alla som peppat mig!
 
/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...