onsdag 20 februari 2013

Dagens Mat & Motion!

Detta var på löpsedeln idag! LCHF-cancer!!!!!! En ny cancersort, underbart! Känns helt galet hur de får skriva. Jag tror inte att bra naturlig mat kan vara fel för kroppen. Jag mår toppen i alla fall! Skönt att Kostdoktorn, Andreas Eenfelt ger sin syn på det i artikeln. Sen är det helt galet att tidningarna ena dagen skriver negativt om LCHF  och den andra dagen säljer de bilagor för att lära folk äta enligt LCHF! Pengarna som som styr i båda fallen. Missa inte filmen jag la ut igår om du inte vet så mycket om LCHF och vill lära dig mer om att äta naturligt!
 
Kvällens middag/stort mellanmål. Äggröra, grönsaker och rökt skinka.
 

 
FRUKOST
Testar ny frukost nu för att se om fettförbränningen sätter igäng.
En kopp te med 40 gram smör som mixas med mixerstav. Det ska vara en kick för kroppen.
Höll mig mätt fram till lunch.

LUNCH
Blomkålsgratäng, köttfärssås, ugnsrostade paprikor.

MIDDAG
Äggröra, skinka och tomat/gurka.

EV. MELLANMÅL
Ostskivor, köttfärssås och lite blomkål.

Dagens MOTION
10 842 steg - vardagsmotion
 
Dagens BÄSTA
Var på en inspirationskväll om träning. Vi fick prov på olika bra övningar att jobba med kroppen och fria vikter. Kul både att få en massa tips och kul att träffa andra likasinnade. Träffade flera som tappat vikt med LCHF. Jag fick sätta på mig en väst/viktbälte som vägde 10 kg. Det var tungt så det blev en a ha känsla att fasen jag har varit tyngre än så och nu slipper jag släpa runt på det och mer ska det bli.
 
/Chanette




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...