fredag 13 juli 2012

183 dagar kvar

Tisdag morgon!
Träningskläderna, solbrillor, stegräknare och lurar på!
Dags för en promenad.

Vattnet jag gick längs på min promenad.

Tisdagens frukost, yoghurt och hallon, ägg, salami och skinka.


Stranden några timmar för att njuta av solen.

Lite after beach

Malin serverar oss lite vin i solskenet.

Jag på väg hem för att byta om inför kvällens middag som
sen intogs på balkongen/terassen ni ser bakom mig med
utsikt mot havet och horisonten.

Till förrätt åt jag carpaccio.

Till varmrätt åt jag ryggbiff med gott smör, bea och en sallad.

Kvällens klädsel var min klänning som var målet att komma i till semestern!
Så det målet uppfylldes i alla fall. Glad för det.

Vi avslutade kvällen ute med ett glas vin innan det var dags för sängen.

Fick ihop 17 659 steg!

Dagens bästa
Att jag kom i min klänning
Härlig dag

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...