söndag 15 juli 2012

182 dagar kvar

Onsdag, när jag vaknar går jag ut på min morgonrunda och njuter av vyerna och får ihop många steg innan frukost.
Härliga röda rosor som växer upp ur gatstenarna.

Vi sticker iväg runt elva och åker till Visby Airport för att hämta upp min kusin som kommer med flyget. Han har badbyxorna på så vi åker direkt till stranden för lite sol och bad. Resten av gänget är redan där. Vi har några mysiga timmar där.

Tofta Beach med blå himmel.
Dagens lunch, stekt ägg och kassler!


Min sköna solbrassestol!


After Beach på Kallbadhuset!



Smarrig räkmacka utan bröd!

Ett glas vitt till räkorna!

Efter stranden åker vi direkt till After Beachen på Kallis. Vi börjar bli hungriga så vi beställer in lite mat och vin och får schyssta platser i en skön soffa. Vi sitter där och njuter av mat, dryck, musik, att titta på folk som har skoj. Det är en härlig stämning och det bästa av allt solen skiner och värmer oss i nacken.

Sen blir det promenad hemåt för att fixa oss i ordning för kvällen. När vi kommer hem bjuder vi in våra grannar som är en kompis och hennes mamma som hyr lägenheten bredvid oss. Vi sitter och surrar, lyssnar på musik och tar oss lite bubbel. Snart är det dags att möta upp vårt middagsgäng för en god middag på g:a Masters som har supersmarrig mat.

Jag drack en Moet piccolo, mycket gott!

Jag åt löjrom, creme fraiche och rödlök. Det blev även en
liten god toast skagen. Riktigt god mat.

Efter middagen gick vi till ett ställe som heter Nunnan för ett glas och sen vidare till
Munkkällaren. Vi hade en trevlig kväll.

Kvällens outfit, jeans, silvertröja och blå höga träskor!

Bra mat under dagen och jag fick ihop mina steg.
Sol och även idag en härlig dag.

/Chanette




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...