måndag 12 november 2012

59 dagar kvar

Vaknar när Juha väcker mig halv nio och frågar om vi ska gå och äta frukost. Så trött men släpar mig upp och vi tar oss till frukostmatsalen. Det blir lite äggröra och bacon för min del. Efter frukosten tillbaka till hytten för att vila lite innan det är dags att gå på några föreläsningar. En handlar om meningen med livet - riktigt bra och såklart får man sig en tankeställare om hur man lever sitt liv - även om jag är inne i en stor förändringsfas just nu som ni vet. Föreläsaren var Raymond Ahlgren, han var bl a med på sommarpratarna förra veckan. Sen blev det lite lunch och lite dans innan det var dags att kliva av båten vid slussen. Kom hem ganska snabbt. Då blev det middag och sen jobbade jag lite innan jag stupade i säng. 
 
Jag och mina vänner!
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...