tisdag 20 november 2012

51 dagar kvar


Måndag, vaknar när klockan ringer kl sju stiger upp och fixar frukost och lunch att packa ner i väskan. Går till tunnelbanan. På lunchen blir det också en promenad. Jobbar på och snart är jobbdagen över. Jag promenerar hem också. Går förbi mataffären och köper lite middag. Färdiggrillade kyckling och lite annat hamnar i korgen. Jag hinner äta middag innan min svägerska Åsa kommer och hämtar ett skrivbord som jag ville bli av med. Sen blir det Project Runway på tv och jag läser även nya wellness med lite LCHF-recept och andra hälsosamma tips. Går och lägger mig i tid men har svårt att somna.
 
Kvällens middag, kyckling, rättikagratäng, bea!
 
Dagens motion
12 020 steg
 
 Dagens bästa
Att solen var framme
Att börja veckan lugnt
/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...