söndag 25 november 2012

45 dagar kvar

Söndag, vaknar utvilad och går upp och sätter igång och rensa och städa i garderoberna. Städar ur för stora kläder och fixar ordning garderoberna. Verkligen skönt att rensa ut och få mer plats och luftigt.  Käkar frukost innan jag ger mig ut på en riktigt lång promenad här i Årsta. Käkar lunch när jag är tillbaka från promenaden. Det blev rester från igår. Fortsätter med garderoberna och lagar mat för veckan samtidigt som jag börjar baka lite. Det blir mandelkaka med chokladtopping och cocostoppar. LCHF - bakverk smakar lite annorlunda så jag får nog köpa en vanlig tårta till gästerna så de inte blir besvikna på mitt kaffebröd. Nu lite tv och sen i säng. Nöjd med att äntligen börjat få ordning i garderoberna. Skön helg!
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Biff Stroganoff
Middag
Provsmaka baket
Dagens motion
12 009 steg
Dagens bästa
Garderobsfixet
Bakningen

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...