tisdag 27 november 2012

44 dagar kvar

Måndag, fixar mina matlådor och sen en skön promenad till tunnelbanan. På lunchen tar jag också en promenad till Hötorget för att köpa några glasvaser mm. Tillbaka för lite lunch. Jobbar på och snart är dagen slut. Promenerar till tunnelbanan och sen även hem från Gullmarsplan till Årsta. Stannar och handlar lite på vägen. Fixar lite hemma. Känner mig inte riktigt kry så jag går och lägger mig tidigt men kan inte somna. Kände mig som ett barn som inte kan sova kvällen innan sin födelsedag :-).
 
Lite julfint på kontoret, röda julmattan, amaryllis och stor fin ljuslykta!
 
Middagen, köttfärslimpa med fetaost, svampsås och tomater.
 
Måltider
Frukost
Ägg med tonfiskröra och avokado
Lunch
Köttfärslimpa med bea
Mellanmål
Nötter en näve
Middag
Köttfärslimpa, svampsås, tomater
Dagens motion
12 563 steg
Dagens bästa
Fina lunchinköp

/Chanette
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...