torsdag 15 november 2012

56 dagar kvar

Onsdag, packar väskan med badkläder inför kvällens vattengympapass och plockar även ned matlådorna, frukost och lunchmaten. Sen blir det promenad till tunnelbanan. Även idag mycket jobb men går ut på lunchen för att få ihop stegen. På väg till träningen träffar jag på Sofie som jag haft sällskap med här på jobbet i nio veckor men som nu slutat här, träffar henne sådär bara ute på gatan. Hon har även med sig en tjej, Lotta, som jag gick i 1:a klass med, bara sisåsdär 41 år sedan! Världen är lite som jag brukar säga. Jag hälsar glatt på dem och sen hastar jag iväg till träningen. Ett härligt vattengympapass men Anna och sen är några härliga vattengympakompisar där också. Sent hem och gör en god gryta till middag. Sen i säng och provar att lyssna på lite sommarprat, slumrar till men vaknar och somnar sent igen. Tror att det beror på att det är stressigt på jobbet.  
 
Köttgryta med massor av lök och starka kryddor.
 
Måltider
Frukost
Äggröra och salami
Lunch
Köttfärssås och sallad
Mellanmål
Ostskivor med bregott
Middag
Gryta med creme fraiche
Dagens motion
12 023 steg +
45 min vattengympa
Dagens bästa
Skönt med vattengympan

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...