fredag 23 november 2012

47 dagar kvar

Fredag, vaknar och är trött det känns att det blev lite sent igår. Men det är i alla fall fredag och snart två lediga dagar vilket ska bli så skönt. Laddar väskan med fullproppade matlådor och traskar till tunnelbanan. Skönt väder att promenera i. Äter lunch sen blir det en liten promenad på lunchen. Fredagsfikat idag var en massa champagne för kollegorna men själv drack jag vatten. Det såg smarrigt ut med bubbel men funkade bra med vatten också. Hade tänkt träna men kände mig slut och hade ingen ork så jag tog mig hem istället. Promenerade från Gullmars och hem.Stannade på affären på väg hem och handlade lite mat för kvällen. Hade en date med tvättstugan ikväll också. Så nu har jag en stor hög här med nytvättad tvätt - så härligt. Har kollat film på tv och käkat middag men nu kallar sängen för lite sömn. 
 
Kvällens middag, lövbiff med vitlökssmör!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Lax med romsås
Mellanmål
Salami och ostskivor
Middag
Lövbiff med hemmagjort vitlökssmör
Dagens motion
12 057 steg
Dagens bästa
Att det är fredag
Att fått tvätten ren
Bra väder

/Chanette

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...