lördag 1 december 2012

40 dagar kvar

Fredag, tung dag att vakna upp till. Känns att det blev mycket gott att dricka igår. Äter frukost innan jag tar mig till jobbet. Alla på kontoret är trötta idag så jag behövde inte känna mig ensam med att känna av gårdagens fest. Till lunch åt jag kebab med sallad och mina kollegor åt pizza och drack coca-cola. Åh jag hade gjort mycket för att dricka en coca-cola men icke. Jag har nu varit coca-colafri i 9 månader vilket såklart känns härligt. Vi gick hem lite tidigare. Jag gick förbi Granit och köpte en ny adventsljusstake i svart. Skyndade hem till Årsta handlade lite mat men sen hem till soffan där jag hängde hela kvällen med tv:n som sällskap. 
 
Dagens kebab-lunch!
 
Kollegornas lunch, pizza och coca-cola!
 
Mina ljusstake, det blev jättefint!
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra, räkor och majjo
Lunch
Kebabsallad
Middag
Gravlax med sås, hallon o grädde
Kvällsmat
Coleslaw och skinka
 
Dagens motion
 Glömde stegräknaren men fick inte ihop alla steg idag
Dagens bästa
Min nya adventsljusstake
Att det är fredag

/Chanette



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...