söndag 16 december 2012

24 dagar kvar

Söndag, hade klockan på ringning 08:30 för att komma upp i hyfsad tid. Gick upp vid nio och fixade frukost och kollade morgontv. Sen gjorde jag en lista på saker jag behövde göra idag. Bra att sen pricka av vart efter. Fixade köket, rensade bland blommorna, rensade bort en massa snö på balkongen, sprayade nya sttövlarna med impregnering, vek tvätt osv osv. Åt lunch, rester från igår och sen dags att ta mig in till stan för att jobba lite med en sak som jag måste bli klar med innan tisdag. Promenad till tunnelbanan. Gick förbi Åhléns och där var det så mycket folk som julhandlade så skönt att jag bara skulle kolla en grej och inte behövde handla. Var på jobbet några timmar och fixade undan det jag behövde. Det blev promenad hem och lite handling på vägen hem. Lagade ett par maträtter för veckan. Lax med romsås och biff stroganoff. Till middag åt jag laxen. Nu svenskt kriminaldrama. Jag hade tänkt träna men fick inte till någon tid för pass idag. Har rört på mig bra den här veckan men satsar järnet nästa vecka. Horoskopet för nästa vecka var träning och motion. Kan det bli ett bättre horoskop?
 
Två rätter på spisen samtidigt.
 
Kvällens middag, stekt lax med romsås och tomater.
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch
Köttfärsbiffar med vitlökssmör och vitkålsgratäng
Middag
Stekt lax, romsås och tomater
Dagens motion
12 508 steg
Dagens bästa
Att få saker gjorda på dagens To Do - lista

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...