lördag 15 december 2012

26 dagar kvar

Fredag, äntligen fredag och sista vardagen den här veckan. Ikväll ska jag ut och dansa efter jobbet så jag packar väskan med partykläder och promenerar till tunnelbanan. På lunchen blir det en sväng till Friskis och Svettis för träning. Skönt. Sen tillbaka för lunch. Det blev lite lax, sallad, ägg och sås. Den sedvanliga fredagsfikan för kollegorna men jag stod över eller jag tog tre hallon och ett blåbär. Jobbade järnet och snart dags att snygga till mig för en kväll ute på stan. Jag stressar ner till min vän Helena som väntar på mig nere i Kungsträdgården. Vi ska till Café Opera och kvällens After Work med Soul Train. Stora underbara snöflingor (såna där som lägger sig och man ser det fina mönstret) vräker ner och luften är nästan vit. Det är massor av folk och det är kö när vi kommer. Arrangören bjuder på varm glögg i kön och dessutom bjuder de oss på ett glas bubbel i baren när vi kommer in i värmen. Vi har en mycket trevlig kväll. Dansar så fötterna värker så det blir att ta taxi hem när det är dags att ge sig hemåt. Kommer hem ordentlig och är mycket nöjd med kvällen och klockan är bara 23. Underbart att få vara ute på galej och ha skoj men vara hemma i hyfsad tid.
 
Dagens lunch!
 
Kollegornas fredagsfika!
 
Snön faller på Café Opera, så vackert!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Lax, tomat,avokado, mozzarella, ägg och sås.
Middag
Nötter och bubbel
Dagens motion
31 113 steg inkl dansstegen
varav 3 200 (träningen)
+ 30 min träning på gymmet
Dagens bästa
Lunchträningen
Att träffa Helena
Dansen och den härliga musiken

/Chanette
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...