onsdag 19 december 2012

21 dagar kvar

 
Onsdag, känner mig trött när jag vaknar men kliver upp ur sängen och fixar mig och går iväg till tunnelbanan. På lunchen sticker jag till Friskis för att träna. Det blev 40 minuter på crosstrainern. Tillbaka på kontoret lunch och lite tjejsnack med kollegorna. Jobbade över lite innan det var dags att åka hem för att hämta ut ett bokpaket på posten. Jag skyndar hem för att hinna hämta ut paketet. Går hem med paketet och sen upp till affären. Värmde käk när jag kom hem. Lagade två rätter med skinkschnitzel. Panerad med mandelmjöl, ägg och cocosflingor var en rätt. Den andra, stekt schnitzel med champinjonsås med en skvät sherry i. 
 


Lunchen, stekt lax med romsås och avokado.
 
Kvällens middag, biffstroganoff och en sallad på avokado, mozarella och tomat.
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch
Stekt lax med romsås och avokado
Mellanmål
 Ostskivor och avokado
Middag
Biff stroganoff och en sallad med tomat,mozzarella och avokado.
Dagens motion
16 095 steg varav 3 900 steg på crosstrainern
tränade 40 min på crosstrainern och det var ca 3 900 steg
Dagens bästa
Träningen på lunchen
Maträtterna jag lagade till kommande måltider

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...