torsdag 20 december 2012

20 dagar kvar

Torsdag, promix till tunnelbanan som vanligt. Sätter fart med jobbet då jag har mycket att hinna med innan jul. Käkar lunch innan jag sticker ut på liten inköpsrunda det blir ett besök på PUB där jag inhandlar en julpresent till min bror och hans familj som jag ska besöka i helgen för lite julmys. Tillbaka till jobbet. Då kom en av våra stylister med en underbar bukett till mig! Vilken överaskning, så kul att få en fin julbukett. Rusade iväg till frissan för att få frisyren fixad. Tillbaka till jobbet och kollegorna gillade min nya frisyr. Sen blir det att jobba ikapp tiden jag varit borta. Lägger i en högre växel och jobbar på bra. Går från jobbet straxt efter halv åtta! Sent men vill hellre gå hem tidigt imorgon om det nu går. Shoppar en liten klapp på Granit på vägen hem. Tar bussen en bit och sen promenad. Stannar till på ICA för att handla lite julmat bäst att passa på det var inte så mycket folk på affären. Sen hem för att värma kvällens middag och nu lite jul med Ernst och snart sängen...
 
Dagens lunch, panerad skinka med gräslökssmör och en sallad.
 
Min fina julbukett jag fick av Linda!
 
Nyklippt!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och ost
Lunch
Panerad schnitzel med örtsmör och sallad
Mellanmål
Ostskivor och avokado
Middag
Skinka med svampsås
Dagens motion
Minst 12 000 steg,
idag satte inte min stegräknare igång förrens först på eftermiddagen.
Men jag vet att jag fick ihop stegen för jag gick en massa idag.
Dagens bästa
Nyklippt
Dagens julklappsinköp
Den underbara julbuketten jag fick

/Chanette

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...