onsdag 12 december 2012

28 dagar kvar

Onsdag, promenad till tunnelbanan i morse kom jag iväg lite tidigare än vanligt. Möte på jobbet direkt på morgonen. Snart lunch och jag hade sällskap av några kollegor. Efter jobbet mötte jag en vattengympakompis och överlämnade lite festkläder hon ska låna för en 50-årsfest i helgen. Promenad hem från tunnelbanan och jag njöt av den fina vintervyn med all snö. Vitt och fint. Tog fram köttfärsbiffarna jag gjorde igår och svängde ihop en liten sallad till, tomat, mozzarella och avokado med olivolja, sås på creme fraiche med massa vitlök. Gott och smakrikt. Nu ska jag jobba lite och sen blir det att sova tidigt. 
 
Kvällens middag!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Kotlett med persiljesmör
Mellanmål
Ostskivor och avocado
Middag
Köttfärsbiffar med sallad och sås
Dagens motion
12 119 steg
Dagens bästa
Att få ihop mina steg utan att behöva anstränga mig

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...