onsdag 12 december 2012

29 dagar kvar

Tisdag, samma morgonrutin som vanligt. Promenar till tunnelbanan och det är en skön promenad och en bra start på dagen med frisk vinterluft. Mycket att göra på jobbet. När jag går hem från jobbet går jag förbi Hötorget och där är det full kalabalik, Tom Crusie är i stan för premiären av hans nya film. Jag hör många tjejer som tjuter utanför biografen och ser fotoblixtrarna flasha stup i ett. Är för långt bort för att se Tom Cruise i egen hög person men roligt att det händer saker på min promenad till tunnelbanan. Sen möter jag en gammal kollega i t-banan och vi pratar lite. Jag hämtar upp ett paket på vägen hem och när jag lämnat av det hemma tar jag en sväng till affären i snöovädret för att handla. Jag går en liten extra runda för att få ihop steg. Lagar mat till kvällen och en rätt till för kommande måltider. Läser lite innan jag släcker lampan efter elva .
 

Kvällens middag, benfri kotlett med persiljesmör!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Lax med sås
Mellanmål
Ostskivor
Middag
Benfri kotlett med persiljesmör
Dagens motion
 11 236 steg
Dagens bästa
Att få hämta två paket på posten

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...