fredag 28 december 2012

13 dagar kvar!

Torsdag, vaknar upp i Uppsala hos Kickis föräldrar. Vi äter frukost. För mig blir det två kokta ägg, ost och julskinka. Snart är det dags för oss att ta oss till tågstationen för färd mot Stockholm. Kicki och Björn åker vidare mot Göteborg. Det var två mysiga dagar med Kicki och hennes familj. Vi ses för sällan men jag är glad de gånger vi ses såklart. Jag tar en promenad hem från tunnelbanan. Träning står på schemat så jag ska hem och hämta träningskläder. Men när jag är på väg hem så ringer min kompis Karin som är på besök i Stockholm (hon bor i Holland) och frågar om jag vill gå med på Jesus Christ Superstar då deras dotter blivit sjuk och då hade en biljett över. Åh va kul en överaskning att både få träffa Karin och få gå och se en musikal bara sådär. Jag tackade ja så hem och fixa mig istället för träning. Vi träffades på söder och åt middag innan musikalen. Jag gillade musikalen. Efteråt gick vi till Himlen därtill, en bar i gamla skatteskrapan och tog lite att dricka. För mig blev det en ramlösa. Vi satt och pratade och hade kul sen dags för Karin att bege sig till hotellet till sin familj. Jag var hemma runt 24 så det blev inte så sent. 
 
Hamburgare med ost, chilidressing och en sallad, jag valde bort brödet och pommes!
 
 
Måltider

Frukost
Kokta ägg,ost och julskinka
Mellanmål
Chokladbit
Lunch
Julskinka och avokado
Middag
Hamburgare med ost, chilidressing, sallad
Dagens motion
9 367 steg
Dagens bästa
Bli bjuden på musikal och träffa Karin
och ha en mysig kväll med henne
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...