tisdag 11 december 2012

32 dagar kvar

Lördag, nu vaknar mamma och jag först när klockan ringer. Det blev sent i går så vi är rejält trötta och min kropp värker efter den tuffa och hårda massagen igår. Vi gör oss i ordning och går ner till frukostmatsalen som är ganska fullsmockad fast klockan inte är så mycket. Idag beställer jag omelett med bacon, lök, ost och champinjoner. Till det blir det extra ost, skinka och grönsaker. Blir mätt även denna morgon. Jag och mitt resesällskap promenerar in mot ströget och tar en parallellgata där vi fönstershoppar. När vi börjar bli hungriga så verkar det som alla turister är hungriga och det är fullt överallt men till slut hittar vi ett mysigt fik med bra service och bäst av allt så har de smörrebröd. Efter maten tar jag en varm choklad med vispgrädde som är mumsigt god. Promenerar tillbaka till hotellet. Vilar en stund med en god bok innan vi sticker ner till gymmet igen. Jag kör mitt träningsprogram. Njuter av ångbastu efter träningen. Vi gör oss fina för att sen gå en sväng på Tivoli som är så julpyntat och fint. Smockfullt med folk så det är lite svårt att ta sig fram. Vi värmer oss i en vinkällare/vinotek på Nimb inne på Tivoli där vi tar ett glas bubbel. Sista restaurangbesöket för resan gör vi på Le Le en vietnamesisk restaurang som har supergoda drinkar. Blev lite besviken på maten även om jag gillar stället. Trötta och mätta tog vi en taxi tillbaka till hotellet och vi avslutade kvällen i hotellets bar. 
 
Omelett till frukost!
 
Smörrebröd, god rostbiff med remolade , pepparrot och lök!
 
 
Varm choklad med flöde!
 
Kvällens klädsel!
 

 
Folkmassan på Tivoli.
 
Fick ihop 16 347 steg +
träning på gymmet 45 min.
 
/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...