torsdag 13 december 2012

27 dagar kvar

Torsdag, vaknar och känner mig inte riktigt kry. Samma känsla som för några veckor sedan då jag kände mig lite illamående och bara konstig. Går till jobbet så det bli en promenad till tunnelbanan. Försöker jobba undan och snart är det lunch. Äter en snabb lunch för att kunna jobba in lite tid eftersom jag ska på ett luciafrande på min lilla brorsons dagis. Stressigt precis innan jag ska gå iväg. Jag skyndar mig till tunnelbanan och bussarna till Årsta strular. Jag kommer precis i tid till firandet. Åh va söta de var alla små barn i sina fina luciadressar. Efteråt gick vi hem till brorsans familj och åt middag. Det blev köttfärssås och sallad för mig. De andra åt spagetti till. Fika med lussebulla och pepparkakor blev det också men det hoppade jag över. Sen blev det promenad hem lämnade min väska och gick till affären och en extra runda för dagens sista steg. Fixade lite hemma och packade upp min fina ljuslykta från Munthe plus Simonsen. Den passade in superbra och lyser så fint. Vilar resten av kvällen i soffan så att jag kan gå till jobbet i morgon. Jag har i alla fall inte blivit sämre. Trist att inte känna sig kry för jag hade planerat att träna idag men fick ställa in det på grund av att jag inte mådde bra. Hoppas kunna träna imorgon på lunchen.
 
Min nya ljuslykta jag köpte i Köpenhamn!
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Köttfärsbiffar med sallad och sås
Mellanmål
Ostskivor och salami
Middag
Köttfärssås och sallad
Dagens motion
12 266steg
Dagens bästa
Att få vara med på lussefirande på dagis
Träffa familjen och umgås med dem en vanlig vardag

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...