måndag 17 december 2012

23 dagar kvar

Måndag, ny vecka igen, går upp och fixar mig. Gör äggröra i micron och kokar några ägg (som jag sen i alla fall glömmer kvar hemma). Går till tunnelbanan och idag är det lite konstigt på gångbanorna. Gropigt och moddigt så det var svårt att gå men bra träning. Denna vecka kommer att vara hysterisk på jobbet. Mycket som ska fixas årets sista jobbvecka. Så tempot var högt idag. Trots mycket att göra stack jag till gymmet på lunchen för lite träning. Det var skönt. Åt lunch när jag kom tillbaka från träningen. Jobbade över rätt länge. Gick hem från tunnelbanan trots att det var sent men det var skönt att stressa ner lite. Handlade lite mat på hemvägen då jag planerat att göra julköttbullar. Värmer lite rester från i helgen. Tittar på en ny svensk kriminalserie på tv samtidigt som jag i pauserna trillar en massa köttbullar med julsmak. Kryddpeppar och kanel testar jag i mina köttbullar.
När köttbullarna är klara snart ska jag gå och lägga mig för jag är trött och ska försöka vara tidig på jobbet imorgon. God natt...
 
Kvällens middag!
 
Många, många julköttbullar steks i ugnen!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch
Stekt lax, romsås och tomater, avokado, ostskivor
Middag
Köttfärsbifff med vitlökssmör och vitkålsgratäng,avokado
Dagens motion
Minst 12 000 steg, glömde stegräknaren
men har mina rundor så jag vet att kommit upp i minst 12 000 steg
+ 35 min träning på gymmet i gå/rörelse/maskinerna
Dagens bästa
Julköttbullarna är i ugnen

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...