tisdag 4 december 2012

37 dagar kvar

Måndag, vaknar upp till en iskall morgon. Pälsar på mig och tar bussen till tunnelbanan. På lunchen beger jag mig till Friskis och Svettis för att köpa träningskort där. Sen tillbaka till jobbet för lite lunchmat. Korvstroganoff och tomat/mozarella. Gick tidigare från jobbet för att hinna med ett träningspass på Friskis. Idag blev det ett gympa BAS. Ett riktigt bra pass med bra övningar. Mycket armar över huvudet och flax. Bra för hjärtat. Fick upp flåset bra tycker jag. Sen blev det att pälsa på sig igen och gå från Sveavägen till T-centralen och sen från Gullmarsplan och hem. Fick ihop nästan alla stegen. På vägen hem fick jag sällskap i telefon med Linda. Väl hemma blev det middag och sen slappa i soffan med finalen på Project Runway. Sent i säng men somnade som en stock.
 
Dagens lunch!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och knaperstekt bacon
Lunch
Korvstroganoff, tomat och mozzarella
Mellanmål
Rökt skinka och ostskivor
Middag
Kyckling, avokadoröra
Dagens motion
 13 960 steg inkl ca 3 000 gympasteg
+
55 min Basgympa på Friskis
Dagens bästa
Träningen

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...