tisdag 11 december 2012

30 dagar kvar

Måndag, vaknar upp hemma igen. Packar ner träningskläder och lunchmat och promenerar till tunnelbanan. Nu har de i alla fall hunnit ploga gångbanorna så jag behöver inte pulsa i snön i alla fall. Det tackar jag för. Högarna på skrivbordet har växt på bara ett par dagar. På lunchen sticker jag ner till Friskis och Svettis för att köra lite på flåsmaskinerna. Känns skönt sen blir det en dusch och snabbt tillbaka för lite lunch. På vägen träffade jag en kollega, Anna Z, från min förra jobb som jag inte sett på 5,5 år. Roligt att träffa henne. Till lunch blev det lax och lite sås. Jobbade på och snart var det dags att ge sig ut i kaoset, Nobelkaoset. Jag skulle på ett jobbmöte och bussen dit gick inte pga Nobelfestligheterna inne vid Hötorget så jag kom för sent till mötet men det var ok. Fick Kebabsallad på mötet, gott. Kom hem sent då mötet höll på en stund.
 
Jag på Friskis för lunchträning.
 
Dagens lunch, lax!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka,ost
Lunch
Lax med sås
Mellanmål
Ostskivor
Middag
Kebabsallad
Dagens motion
 11 500 steg +
2 500 steg på gymmet i gåmaskin 30 min
Dagens bästa
Lunchträningen
 

/Chanette
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...