måndag 10 december 2012

34 dagar kvar

Torsdag, åkte till Köpenhamn och här kommer en första rapport från i torsdag. Jag var i god tid på Stockholms central eftersom vädret var så kaotiskt så jag ville vara ute i tid. Då passade jag på att gå steg där i vänthallen och ute på perrongen, fick ihop nästan 4 000 steg innan jag klev på tåget. Vi startade tidigt med tåg från Stockholm till Köpenhamn. Vädret blev soligt och härligt längs vägen. Underbara vyer längs sträckan ner. Jag hade med mig mat att äta på tåget. Vi kom ner på eftermiddagen lite försenade. Promenad med resväskorna till hotellet, Mariott. Väl på hotellet bestämde vi oss för att sticka ner till gymmet för lite träning. Det var skönt att röra på sig efter att ha suttit still. Jag körde på maskiner och sen mitt gympass med boll och andra övningar samma som jag gör hemma. Blev rejält svettig. Sen blev det lite ost, salami och lite gott att dricka innan vi gjorde oss i ordning för middagen. Lång promenad på nästan 45 min till restaurang Kung Fu som hade japansk mat som var god. Dock inte så LCHF men smakrik och fräsch. Det blev en god drink för oss alla. Mycket nöjda tog vi en taxi hem och stupade i säng efter en bra dag.
 
Blå himmel och solen tittar fram längs vägen.
 
Kesoplätt med ost och skinka till frukost på tåget.
 
Jag på hotellets gym!
 
Salami, nötter och ost som mellanmål innan middagen!
 
God Mojito! 
 
Vi beställde in lite olika goda rätter!
 
Räk och kycklingspett!
 
Goda tillbehör!
 
 
Fick ihop 13 510 steg + ett pass på gymmet.
 
/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...