onsdag 5 december 2012

35 dagar kvar

Onsdag, vaknar upp det ett snökaos utan dess like. Men jag bestämmer mig för att gå till tunnelbanan trots ovädret. Jag pulsar i snön. På vissa ställen är det lätt att gå men på de flesta ställen är det knappt några spår alls. Folk cyklar fast det knappt går att komma fram gåendes! Helt galet. Det blev rejält svettigt. Jag hade pälsat på mig rejält så jag frös inte. Glömde stegmätaren hemma så idag gällde det att planera stegen för att få ihop dagens ranson. På lunchen tog jag mig ut i snöyran igen för att gå till gymmet och köra lite flås. Det var skönt och kändes bra efteråt. Tillbkak på jobbet åt jag min lunch. Jobbade över lite och hade massor att fixa innan jag gick hem. Jag ska vara ledig några dagar för en resa till Köpenhamn med familjen. Gick hem från tunnelbanan. Handlade på vägen hem. Åt middag och sen packning av resväskan. Nu sent i säng för att snart gå upp igen för att se om vårt tåg går...
 
Min väg i morse! 

Drottninggatan i morse! 
 
Min väg hem ikväll! Lite mysigt med stigen!
 
Kvällens middag!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Stekt lax med romröra/räkor
Mellanmål
Kokta ägg + ost
Middag
Skinka och coleslaw
Dagens motion
 Minst 12 000 steg (tror att jag kom upp i 13 000)
+40 min träning på gymmet,
rodd/gå/löp maskiner för att öka flåset
Dagens bästa
Att jag fick ihop så många steg fastän vädret var kaos i 190
Lunchträningen

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...