söndag 2 december 2012

39 dagar kvar!

Lördag, vaknar upp och äntligen börjar jag komma tillbaka till mig själv. Idg ska jag ha middagsgäster på eftermiddagen så jag börjar dagen med frukost sen en promenad i vinterlandet. Därefter hem för att äta en liten lätt lunch och att laga mat. Det blir inget fancy utan jag gör korvstroganoff, sallad, potatis till Håkan och makaroner till småkillarna. Alla äter med god aptit och Maximilian lyser upp när han ser den fina mozzarellasalladen. Hans favorit är jusst mozzarella. Vi äter mat och sen blir det lite fika med tårta för gästerna för mig blir det ingenting i fikaväg. Gästerna lämnar och jag sticker ut på kvällens sista promenad. Jag går runt och kollar på alla fina ljus i fönstren runt om i Årsta. Hem för att förbereda för tvättstugan. Det blir även lite tv. Börjar bli hungrig igen. Äter lite mat, hallon och grädde och choklad på det. Det blev alldeles för mycket av det goda idag. Tittar på Sex and the City och den håller på länge så det blir sent i säng.
 
Dagens lunch och kvällsmål!
 
 
 
Dukatt bord för mina gäster!
 
Smarrig mozzarellasallad!
 
Måltider
Frukost
Äggröra, bacon
Lunch
Skinka och coleslaw
Middag
Korvstroganoff med sallad
Kvällsmat
Coleslaw och skinka
Hallon och grädde
Mörk choklad
Dagens motion
 12 506 steg
Dagens bästa
Skön dag
Mysigt med middagssällskap av familjen
Filmkväll
Tvättstugan fixad

/Chanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...