onsdag 5 december 2012

36 dagar kvar

Tisdag, fortfarande vinter ute. Packar väskan med matlådor och tar mig promenerandes till tunnelbanan idag. Friskt och skönt. På lunchen tar jag en längre promenad än vanligt för att få ihop många steg redan under dagen. Äter lunch, stekt lax med romsås som är lite lyxigare med hackade räkor i. Mums! Får mycket gjort på jobbet. Sen dags att bege mig hemåt. Tog bussen en bit och sen promenad, steg av två stationer tidigare.  Skönt att komma hem. Jag värmde lite mat som satt bra i magen då jag var hungrig. Trött igår så det blev en slapparkväll i soffan. 
 
Lunchen, ser lite trist ut färgmässigt men var supergott!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Stekt lax med romröra/räkor
Mellanmål
Kokta ägg, ostskivor med smör
Middag
Kyckling, avokadoröra
Dagens motion
 12 027 steg
Dagens bästa
Att jag fick ihop många steg tidigt på dagen

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...