måndag 10 december 2012

33 dagar kvar

Fredag, vaknar upp i den sköna hotellsängen innan klockan ringer. Vi har bestämt att ses för frukost vid nio. Hotellfrukost I Love, för mig blir det bacon, äggröra, grönsaker, ostar och korv. Blev mätt och belåten. Sen blir det en promenad till Nyhavn där det är julmarknad.Vi provar mössor och skrattar då vi inte är så snygga i vissa av mössorna. Sen blir det liten shoppingrunda. Jag köper en klänning och smycken. Fikapaus på stora varuhuset Illum. Lite mer fönstershopping innan vi tar en promenad tillbaka till hotellet. Vi går till gymmet för att träna men jag får en massagetid som jag gärna vill utnyttja. Massagen är dock mer tortyr n skön då jag är mycket stel i rygg och nacke så jag behövde en tuff massage. Blir några steg på gåbandet men sen en stund i den härliga ångbastun. När jag kom upp på rummet blev det lite mellanmål, korv, ost och nötter. Vi fixar oss i ordning och ger oss ut på promenad till kvällens restaurang, Madklubben. Det blir en stor överaskningen, väldigt udda upplägg men vi fick god mat och dryck och hade trevlig. Taxi hem till hotellet. Läste min bok innan jag somnade nöjt.
 
Hotellets frukost mums!
 
Nyhavn!
 
Fina ljuslyktor hos Munthe plus Simonsen.
 
Rummet där jag fick massage!
 
Mellanmål, ost, nötter och korv.
 
Kvällens outfit!
 
Mamma och moster på restaurangen.

 
Gott rödvin till maten!
 
 
Smarrig hamburgare med en rejäl ostskiva och god stekt lök.
Tog bort brödlocket.
 
 
Salladen serverades på detta sätt, lite udda kanske!
 
Fick ihop 15 152 steg
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...