fredag 31 augusti 2012

131 dagar kvar

Regnet öste ner i morse så trist så idag tog jag bussen till tunnelbanan istället för att promenera. Kan verkligen säga att det är mycket skönare att gå och njuta av "stillheten" och luften istället för att det är trångt på bussen och massor av folk. Jobbade några timmar sen var det dags att åka och träna på lunchen på Eriksdalsbadet. Sh´bam pass dvs danspass. 45 min dans till bra musik så bra pass och inspirerande instruktör. Fick till många steg också när jag tog mig till och från träningen. Sen tillbaka till jobbet för lite lunch. Kollegorna fikade med en massa smarriga bullar och annat. Jag tog en bit mörk choklad istället. Efter jobbet hem och fixade lite mat. Köttrester från häromdagen och sen gjorde jag en god svampsås på skogschampinjoner, en liten skvätt sherry och lite riven parmesan + grädde. Mums! Nu är jag helt slut så det får bli en film och sen gå och lägga mig tidigt. Go kväll!
 
Entrecoté med skogschampinjoner!
 
Måltider
Frukost
Salami, ostskivor och 1/2 avokado med olivolja
Lunch
Köttfärsbiffar med avokadoröra
Mellanmål
Chokladbit
Middag
Entrecoté med svampsås
Dagens motion
17 023 steg inkl ca 5 000 danssteg
+ dansträning med 5 000 steg
Dagens bästa
Dansträningen
Att det är fredag!

/Chanette

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...