torsdag 30 augusti 2012

133 dagar kvar

Vaknar innan klockan ringer. Fixar matlåda att ta med och frukostpåse. Jag är inte så hungrig när jag vaknar så jag tar med mig och äter på jobbet ibland. Skön promenad till tunnelbanan. På lunchen blev det också en promenad för att få ihop steg. Till lunch åt jag kotlett med gräddsås och en halv tomat.
 
 
 
Min kompis Malin bjöd med mig på modevisning av Tiger´s sommarkollektion 2013 som skulle börja 20:00 så efter jobbet behövde få lite mat i magen så jag testade MAX´s low carb burgare. Salladsblad istället för bröd. Vanligen är jag ingen fan av MAX men det här var riktig gott faktiskt. Jag beställde lite extra sallad och en liten burk med bea till.  
 
 
 
Efter maten går jag till Kungsträdgården där Mercedes Benz Fashion week går av stapeln. De har satt upp ett tält i mitten och det är massor av folk. Jag sitter utanför och väntar på mitt sällskap och njuter av att titta på alla tjusiga uppklädda människor. Vi är inbjudna av sponsorn Mercedes och blir visade till våra platser. Det är galet mycket folk och dålig luft men vi är mycket förväntsfulla. Första raden är fullproppade med stora namn inom modebranchen bl a Martina Bonnier och H&M´s Margareta van den Bosch. 
 
 
Jag och Malin blir fotade av min kollega Ann.
 
Svårt att ta bilder där inne pga alla starka strålkastare. 
 
Det var mycket snygga plagg och härliga färger.
 
 
Visningen drog ut på tiden så jag var inte hemma förrens kl 22 så jag var i säng runt 23.
 
 
Måltider
Frukost
Salami, ostskivor och 1/2 avokado med olivolja
Lunch
Kotlett med gräddsås och grönsaker + fetaost
Mellanmål
Nötter, ost, skinka och avokado
Middag
Max lowcarb burgare med sallad och bea
Dagens motion
12 134 stegDagens bästa
Tigers modevisning
Titta på folk

/Chanette

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...