måndag 27 augusti 2012

136 dagar kvar

Söndag morgon och snart dags att lämna Skagen för denna gång.
Jag äter äggröra och några ostskivor till frukost.
 

 
Vi kör den vackra vägen mellan Skagen och Fredrikshamn och njuter av vyn.
Båten hem går redan klockan 12 så när vi kommer ombord är det dags för lite mat.
Vi valde buffén igen. Så det blev lite räkor och fisk för min del med en klick majjo till.
 
 
På båten hade vi ett par underbara timmar i solen uppe på soldäck.
Helt galet varmt trodde nästan att jag satt i Grekland och solade.
Så skönt avslut på resan. Men när vi kom till Götet hade vi några timmar
kvar i bilen hem till Stockholm. När vi tankade var vi hungriga igen.
Så det det blev en korv med räksallad på Statoil. Blev mätt men inte den godaste
rätten men det västa valet jag kunde göra på bensinmacken som skulle göra mig mätt.
 
Hemma vid nio. Somnade runt elva helt slut och väldigt trött men nöjd.
 
Det bästa med dagen var
Den solig båtresa
Fick ihop ganska många steg.
 
Totalt under min långweekend i Skagen har jag fått ihop ca 56 000 steg.
Vilket jag är mycket nöjd med. Och de flesta stegen är riktig vardagsmotion
och inte bara för att gå alla steg. Det har alltså inte varit några problem med att
få ihop stegen trots att jag haft fullt schema hela helgen med att umgås med vännerna!
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...