torsdag 30 augusti 2012

132 dagar kvar

Redan torsdag och veckan är snart slut. Vaknar och kör den vanliga morgonrutinen innan det är dags att promenera till jobbet. Klär upp mig lite extra idag eftersom vi ska ha ett jobbevent efter jobbet idag. Jag jobbar på en agentur för bl a illustratörer och idag skulle vi ha vernissage på Sven Harrys konstmuseum i Vasaparken i Stockholm. Huset kallas Guldhuset, ni ser själva varför. 
 
  
Vi har 13 illustratörer som hade tre illustrationer var upphängda ut mot parken. Här syns alla verk på bilden, gå förbi om du har möjlighet, utställningen håller på till 11 september.
 
 
Närbild på illustrationer av tv Cecilia Carlstedt och th Cassandra Rhodin.
 
Jag framför vernissageaffischen och de gula/svarta illustrationerna är Martin Bergström. Vatten i vinglaset! Minglade runt bland kunder och besökare och pratade. Min väninna Malin kom förbi och kollade in illustrationerna. Trevlig tillställning men när jag blev för hungrig så åkte jag hem behövde också få till de sista stegen. Skyndade mig hem och handlade lite på vägen hem. Det blev köttfärsbiffar. Gott!
 
 
Måltider
Frukost
Salami, ostskivor och 1/2 avokado med olivolja
Lunch
Kotlett med gräddsås
Mellanmål
Ost, skinka och avokado + chokladbit
Middag
Köttfärsbiff, avokadoröra och cocktailtomater
Dagens motion
12 030 steg
Dagens bästa
Vernissage & mingel
Sol fast prognosen sagt regn 

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...