måndag 27 augusti 2012

135 dagar kvar

Måndag morgon när jag vaknar, klockan ringer och jag är så trött men inte konstigt efter en partyhelg med lite sömn. Får bli ändring på det denna vecka. Ser på vädret på tv:n att det bara är runt 10 grader ute. Nämen, burr vad kallt. Igår satt jag och solade i linne och idag har hösten kommit till stan på riktigt. Gillar verkligen inte detta. Så det blir skinnjacka och halsduk. Går och njuter av musik som vi spelat i helgen. Kommer till jobbet lite sent men vi får flexa så det gjorde inget.
 
Lunchen köpte jag på en restaurang i närheten av jobbet.
Det blev fläskfilemedaljonger, grönsaker och smör på köttet.
 
Klockan fem var det dags att dra till gymmet för lite dansträning.
Tufft pass och det känns att jag dansat hela helgen. Låren var lite ömma.
Men jag kämpade på och passet var roligt.
När jag skulle hem var vädret kanon. Solen sken och jag valde att gå hem
för att också få till de sista stegen.
 
Var tvungen att ta bilden, tanten har en vagn efter cykeln där hennes
hund sitter/står. Jag har aldrig sett något liknande.
 
Njöt av min promenad längs Årstaviken.
Den jobbiga backen nästan dansade jag uppför idag.
Skön känsla att backen blir lättare och lättare att gå uppför.
 
 
Mera kött blev det till middag, entrecoté med grönpepparsmör och en halv avocado.
 
 
Dagens bästa
Att vädret blev till det bättre, sol och skönt
Dansträningen
17 592 steg varav 5 000 steg var danssteg
+ dansträning 5 000 steg
 
/Chanette
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...