söndag 12 augusti 2012

150 dagar kvar

Ingen väckarklocka som ringde imorse jag vaknade av mig själv. Käkade frukost för att sen sticka till jobbet fast det är söndag. Skulle ha jobbat lite extra men en vän som bor i Holland var här och ville träffas. Hämtade med mig jobbet hem. Fick ihop bra med steg. Hem för att käka lunch. Städade lite innan besöket kom. Vi tog en powerwalk i omgivningarna och pratade. Sen åkte jag med henne till Rönninge och åt middag med henne och hennes barn ute på en libanesisk restaurang. Dagen och kvällen gick fort. Mycket trevlig dag. Vi lovade att höras lite oftare samt att jag ska försöka åka och besöka dem i Holland innan de flyttar därifån. Det får kanske bli en resa i vår.

Kvällens middag, marinerad kyckling, sallad och yoghurtsås med mynta.

Frukost
Äggröra med gräddskvätt och bacon
Lunch
Köttfärsbiffar, örtsmör + grillad tomat
Middag
Kyckling med sallad och yoghurtsås
Mellanmål
Lite Nötter
Dagens motion
13 686 steg
Dagens bästa
Att träffa Karin
En skön dag

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...