lördag 4 augusti 2012

159 dagar kvar

Fredag morgon, går ut på en promand direkt på morgonen för jag vet inte hur dagen ser ut. Efter promenaden äter jag frukost och gör mig i ordning för att åka till Hägerstensåsen och träffa mina vänner Linda och Johan och deras lilla kille Totte som jag aldrig träffat trots att han är 1,5 år. Ibland går tiden fortare än vad man vill att den ska göa. Så det var verkligen dags för ett besök. Tog buss, tvärbana och tunnelbana dit. Det var jätteskoj att ses. Vi åt Thaimat som vi köpte med oss hem och satt och åt på deras balkong. Totte härjade runt som små barn gör. Jättesöt liten kille. Han satt t.o.m i mitt knä en stund. Kärlek! Nu får det inte ta så lång tid tills vi ses igen.

Hem till lägenheten för lite middag och sen vad hände himlen öppnade sig och det blev helt grått på himlen! Och det började ösregna helt galet! Humöret gick ur mig. Jag hade tänkt gå ut men nu kändes det inte så kul längre. Men snart så var himlen blå igen och solen sken. Det blev en hemmakväll i alla fall för jag skulle upp och träna tidigt på lördagsmorgonen. Skön kväll hemma. Blev ett par rutor mörk choklad också. Fast det blev en långpromenad innan det var läggdags!

Solen går ner mellan husen på min kvällspromenad!

Dagens måltider
Frukost
Äggröra med grädde och bacon
Lunch
Kycklingspett med lite jordnötssås
Mellanmål
Choklad, salami
Middag
Rester av kålpuddingen
Dagens motion
13 007 steg
Dagens bästa
Att träffa Linda, Johan och Totte

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...