söndag 19 augusti 2012

143 dagar kvar


Idag var det dags för veckans andra vattengympapass men idag hade jag bil och skulle lämna tillbaka den efter träningen så det fick bli en promenad i området innan träningen. Vattengympan var grym idag med instruktör Sofia som är så peppande. En av deltagarna på vattengympan som är minst 75 år var så gullig och frågade hur mycket jag gått ner nu eftersom vi inte setts på hela sommaren. Roligt när de kommer ihåg och frågar. Senare sa hon att jag var så snygg! Blev nästan tårögd. Så gulligt av henne, eller hur? Efter passet är jag superhungrig så jag åker hem och käkar lite lunch innan jag ska åka och lämna igen bilen. Hinner med en snabbis på IKEA där jag köper några ramar. Får skjuts av morbror hem. Sticker ut på en promenad direkt för att gå de sista stegen. Det blev en tur ner till Årstaberg där Gudrun Sjödén har en lagerbutik. Fönstershoppade bara. Njöt av att solen tittade fram igen. Kom hem runt fyra och hade då bara några hundra steg kvar. Skönt. Satt i solen på balkongen och mös. Åt middag, rester av gårdagens västerbottenpaj och stekte några Stockholmare, korv, med hög kötthalt. Mätt och belåten. Nu slappar jag i soffan. Tidigt i säng ikväll tror jag.
Kvällens middag, en bit västerbottenpaj och två stockholmare.

Måltider
Frukost
Äggröra med en skvätt grädde
Lunch
Biff och bea
Middag
Paj och korvar
Dagens motion
12 053 steg
45 min vattengympa
Dagens bästa
Vattengympan
Aktiv dag
Lite sol
Skön dag

/Chanette




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...